UŁÓŻ SWÓJ PROGRAM KONFERENCJI JAK PUZZLE
Poza głównym programem części merytorycznej konferencji przygotowaliśmy dla Was cztery różne warsztaty tematyczne, podczas których, w małych, maksymalnie 20-osobowych grupach, praktycznie przećwiczycie różne zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego. Możesz np. zacząć dzień od wybranych warsztatów, następnie pójść na główną salę konferencyjną i wysłuchać przygotowanych prezentacji i paneli dyskusyjnych, po czym udać się na kolejny warsztat.
PAMIĘTAJ: By wziąć udział w warsztacie musisz kupić bilet wstępu na konferencję + bilet wstępu na wybrany warsztat lub warsztaty
Prowadzenie konferencji
Dynamiczna formuła z wieloma prezentacjami i panelami dyskusyjnymi, które będą przedzielone oryginalnymi wstawkami prowadzących. Wszystkie „przerywniki” będą odnosiły się do sztuki sprzedaży w gastronomii.
Rafał Pasenik
-
Od ponad 20 lat pracuje w branży HoReCa – zna jej problemy, potrzeby i możliwości. Pomaga swoim Klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży, podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz w budowaniu stałych, zmotywowanych i zaangażowanych w swoją pracę zespołów. Zawsze gra o sukces moich Klientów ponieważ jest wierny przekonaniu, że najważniejsi są Goście, ponieważ dzięki nim wszyscy mamy pracę i najdroższe w restauracji jest puste krzesło.
Rafał Krzycki
-
Organizator konferencji Gastro Meeting, wydawca portalu Horeca Business Club oraz pierwszego na świecie Horeca Radio. Od 20 lat związany z branżą wydawniczą. Doskonale zna środowisko hotelarzy i restauratorów. Na co dzień współpracuje z wieloma organizacjami branżowymi, co sprawia, że posiada bardzo aktualną wiedzę na temat sektora HoReCa w Polsce.
Nazwa sali
PROGRAM KONFERENCJI
FOYER
(1 piętro)
8:00 - 9:00
REJESTRACJA
9:00-10:30
I BLOK
SALA KONFERENCYJNA GALAXY II
(1 piętro)
-
Paweł Aksamit – współwłaściciel firmy STAVA
Rozwijanie biznesu restauracyjnego na dowozie posiłków obrosło przez lata w wiele mitów. Stava, lider sektora food delivery w Polsce i pierwsza franczyza gastro-kurierska w Europie, na co dzień mierzy się z wyzwaniami związanymi z logistyką dostaw posiłków. Jak do tej pory, firma zrealizowała setki tysięcy dowozów w całej Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie z uczestnikami Gastro Meeting podzieli się Paweł Aksamit, prezes Stava.
Paweł Aksamit jest współzałożycielem i prezesem zarządu Stava. Współtwórca kilku biznesów z obszaru nowoczesnych technologii. Wynalazca. Autor ośmiu międzynarodowych patentów w dziedzinie świadomości kontekstowej urządzeń mobilnych i ponad 40 publikacji naukowych. Doktor nauk technicznych.
Stava pomaga restauracjom rozwijać biznes w oparciu o dowozy, sprowadzając kwestię dostawy posiłku do kilku kliknięć na tablecie. Uwalnia je od problemów z kierowcami, pojazdami i bieżącą kontrolą poszczególnych dostaw. Jednocześnie zapewnia niższe koszty oraz lepsze czasy dostaw.
-
Czy wiesz, że danie wegetariańskie, które wprowadzasz do swojej karty, rządzi się dziś nowymi prawami? Czy masz świadomość, jak istotne jest śledzenie trendów w gastronomii? Jak zadowalać ciągle zmieniające się potrzeby gości?
Te tematy poruszę podczas naszego spotkania na Gastro Meeting.
Do zobaczenia, Facebook: Ania Dębska – merytorycznie o restauracjach
Redaktor naczelna www.GdzieZjesc.info® – jednego z największych przewodników po dobrych restauracjach w Polsce oraz współwłaściciel agencji marketingowej AFMedia.pl. Od ponad 14 lat wspiera restauracje w poprawnym funkcjonowaniu, doradza w kwestiach jakości, poprawnej polityki marketingowej, czy relacji w załodze. Zajmuje się tworzeniem planów promocji restauracji oraz pomaga przy wdrażaniu ich w życie.
Jako Audytor Restauracyjny rozwiązuje realne problemy i usprawnia pracę wielu miejsc wymagających poprawy, a jako Krytyk Kulinarny wskazuje miejsca, które jakością i smakiem zasługują na wyróżnienie i polecenie czytelnikom. Prowadzi szkolenia dla właścicieli i managerów restauracji, podczas których aktywnie wspiera ich w rozwiązywaniu napotkanych problemów, wskazuje najnowsze trendy oraz skuteczne rozwiązania zagadnień jakości obsługi, dań oraz sprawnego i skutecznego promowania restauracji. Ceniona specjalistka, często zapraszana do mediów, jako ekspert branży gastronomicznej.
-
Moderator:
Rafał Skórski – wydawca i redaktor naczelny magazynu „Gourmet”
Paneliści:
Krzysztof Janiszewski – współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji SENSES
Nestor Grojewski – szef kuchni restauracji Cinema Paradiso
Rafał Skórski
Wydawca i redaktor naczelny magazynu „Gourmet”. W przeszłości jako dziennikarz był związany z prasą: z dziennikami „Polska The Times”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna” oraz magazynami „Sukces”, „Kariera”, „Forbes”, „Businessman.pl” i „Wprost”. Pracował też z TVN i TVP2. Ponadto od 10 lat zajmuje się przygotowywaniem koncepcji czasopism i serwisów internetowych z segmentu custom publishing. Stworzył takie tytuły dla kilkudziesięciu marek z różnych branż: motoryzacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej, sportowej, modowej i handlowej. Jest również wydawcą magazynów „Rzęsy” i „Makijaż Permanentny” oraz portali Rzesy.TV i AutoPRL.pl.
Krzysztof Janiszewski
Współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji SENSES, która ma na koncie gwiazdkę michelin i cztery czapki Gault&Millau. Autorem menu w tym lokalu jest należący do grona stu najznamienitszych szefów kuchni na świecie Andrea Camastra. Krzysztof Janiszewski współprowadzi także firmę Golden Products, która zajmuje się dystrybucją mięs klasy premium pochodzenia polskiego i zagranicznego.
Nestor Grojewski
Urodził się w Warszawie, ale w wieku 12 lat wraz z mamą przeprowadził się do Rzymu. Tam skończył szkołę hotelarską i zdobył zawód kucharza. W
2001 r. przez dziewięć miesięcy był osobistym kucharzem Martina Scorsese. Na planach filmowych gotował także dla innych hollywoodzkich gwiazd. siedem lat później otworzył w stolicy Włoch przy Via Tuscolana nieopodal dzielnicy kina, tzw. Cinecittà, winebar cru.dop. Lokal ten przez lata uznawany był za jedną z najlepszych restauracji rybnych w kraju. zamknął go po dekadzie i wrócił do Polski. obecnie pełni funkcję szefa kuchni mieszczącej się w Warszawie przy Krakowskim Przedmieściu restauracji Cinema Paradiso
SALA ATLANTIS
(1 piętro)
WARSZTAT 1 (DEMO 80 minut, płatny)
-
Trener: Jarek Walczyk
Jakich błędów nie popełniać na etapie tworzenia projektu technologicznego, wyboru lokalizacji, zatrudniania ludzi, planowania działań marketingowych itp. Doświadczony szef kuchni, właściciel restauracji, menedżer, opowie o często popełnianych przez nowicjuszy błędach oraz postara się odpowiedzieć na wszelkie pytania uczestników warsztatu.
Prezes Klubu Szefów Kuchni, szef kuchni i właściciel restauracji Pink Lobster w Warszawie. Uhonorowany wieloma nagrodami jako niekwestionowany autorytet w branży. Juror konkursów kulinarnych, audytor i doradca w inwestycjach gastronomicznych. Trener młodych kucharzy i mentor szkół gastronomicznych
SALA DISCOVERY
(1 piętro)
WARSZTAT 2 (DEMO 80 minut, płatny)
-
Trener: Bartosz Paczyński
Warsztaty poświęcone będą możliwościom oraz skutecznym technikom zwiększeniu sprzedaży oraz budowaniu lojalności wśród Klientów.
Na warsztatach dowiesz się jak wykorzystać omnichannel nie tylko do zwiększenia liczby gości ale i tworzenia lejków sprzedażowych w gastronomii.
Wykorzystuje Social Media do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 10 lat wspiera firmy w działaniach SEM i jest Certyfikowanym Partner Google AdWords.
Prowadzi agencję Social Media Content Hero wyspecjalizowaną w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google AdWords. Trener i Szkoleniowiec.
W jego portfolio znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Tajskie Spa, Huawei, Ladies First, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.
SALA GALAXY III
(1 piętro)
TURA 1 (część 1)
-
Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Gastro Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund.
SALA
GALAXY I + FOYER
(1 piętro)
10:30-11:00
Przerwa kawowa
11:00-12:20
II BLOK
SALA KONFERENCYJNA GALAXY II
(1 piętro)
-
W trakcie prezentacji opowiem o zwiększaniu potencjału opłacalności sprzedaży posiłków w oparciu o pracę z systemami wspomagania zarzadzania gastronomią Orgastro
Na przykładzie sieci barów mlecznych omówię proces produkcyjny posiłków z uwzględnieniem planowania wielkości produkcyjnych i rozliczania surowców.
Ponadto zaprezentuje możliwości zarządzania informacją handlową w systemie Orgastro
Kamil Hagemejer – właściciel Mleczarnia Jerozolimska
Kamil Hagemajer właściciel baru mlecznego z wielką tradycją ”Prasowy” . Twórca marki sieci barów mlecznych „Mleczarnia Jerozolimska” ,„Różowa Krowa” i „Wegetariański Bar Mleczny”.
Wielki miłośnik barów mlecznych, których doświadczał z perspektywy regularnego gościa jako ich częsty bywalec. Porzucił korpoposadę bankowca aby oddać się ratowaniu tradycji powszechnej kuchni w czasie kiedy bary zaczęły znikać z polskich miast. Gdy bary mleczne oddawały pola pod presją ulicznego fastfoodu, ruszył z odsieczą dziedzictwu narodowej gastronomii zaprzęgając w walce o powszechność dobrych posiłków wiedzę oraz doświadczenie analityka – inżyniera.
Współautor zintegrowanego systemu wspomagania zarzadzania gastronomią, która wykorzystuje elementy systemów sterowania produkcją klasy ERP . Współautor własnego systemu POS z funkcjami informacji handlowej oraz informowania o zamówieniach Orgastro.
Rok 2020 będzie rokiem 10 jubileuszu działalności jego sieci barów mlecznych. Aktualnie zarządza siecią 18 placówek oraz dwoma foodtrackami.
Pasjonat Mazur, żeglowania, klasycznej motoryzacji i buldogów francuskich.
-
Moderator:
Damian Rdzanek – niezależny konsultant gastronomiczny
Paneliści:
Adrian Łukaszewicz – Magna Trade
Maciej Wroński – Rational
Krystian Zalejski – Best CS
Od przeszło 10 lat aktywnie współpracujący na rynku polskim oraz CE w tworzeniu produktów jak również konceptów biznesowych głównie w branży FMCG Retail w tym wspierając min. restauracje i hotele. Dzięki doświadczeniom w różnych segmentach rynku konsultacyjnie dokonuje wsparcia projektów inwestycyjnych polskich oraz zagranicznych inwestorów w Polsce.
Pracował jako Dyrektor ds. Klientów Kluczowych w RATIONAL odpowiadający za najważniejsze projekty, inwestycje, kontakt z najważniejszymi partnerami biznesowymi spółki specjalizującej się w nowoczesnych technologiach wspierających procesy produkcji żywności będącej globalnym liderem w produkcji urządzeń konwekcyjno- parowych.
Zawsze podkreśla, iż szeroko rozumiana kategoria food w której się specjalizuje dotyczy wszystkich ludzi i powinna być brana pod uwagę znacznie częściej niż ma to miejsce dziś. Jedzenie towarzyszy nam każdego dnia, a dobry koncept foodowy może przyciągać uwagę, klientów co jest już bardzo doceniane w zorganizowanych powierzchniach komercyjnych czerpiących zyski z najmu, a tym samym łączących różne kategorie produktów sterując ruchem w zarządzanych obiektach.
Pasjonat w tworzeniu konceptów oraz budowaniu wiedzy i świadomości u partnerów biznesowych w obszarach food, PR, Marketingu, generalnego rozwoju biznesu związanego z obszarem komercyjnym.
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca z blisko 30 letnim doświadczeniem, współwłaściciel grupy firm związanych z rynkiem HORECA (Magna Trade, Edge Foodservice, Horn Projekt, Aquatal) zajmujących się doradztwem, projektowaniem, wyposażaniem oraz produkcją sprzętu dla restauracji i hoteli w Polsce i zagranicą. Wcześniej również współwłaściciel sieci kawiarni oraz restauracji.
Twórca i opiekun merytoryczny kierunku Studiów Podyplomowych HORECA MENEDŻER w Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba o wszechstronnym doświadczeniu i wiedzy nt. rynku Horeca.
Dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. pobierał nauki między innymi w Szkole Głównej Handlowej na wydziale Handlu Zagranicznego, na Uniwersytecie GH w Duisburgu.
Wiedzę z zakresu finansów pobierał w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie zdobył dyplom MBA.
Droga do RATIONALA wiodła przez niemieckie i amerykańskie koncerny. Od 10 lat wspiera Szefów Kuchni w Polsce oferując wraz z Zespołem urządzenia RATIONAL.
Pasjonat gotowania, dobrych smaków i sztuki kulinarnej. Poszukując inspiracji jest zawsze tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne.
Krystian Zalejski
Uważany za jednego z najlepszych szefów kuchni w Polsce. Przez niemal 30 lat budował swoje doświadczenie w najlepszych restauracjach na świecie. Gotował między innymi w Hotelu pod Różą w Krakowie z Alfredo Chioccherti i w Padwie z Massimiliano Alajamo (Le Calandre; trzy gwiazdki Michelin). Miał też okazję współpracować z braćmi Roca, których restauracja El Celler de can Roca została okrzyknięta najlepszą restauracją świata 2013. Był prywatnym kucharzem Ambasadora Wielkiej Brytanii w Polsce. Gotował też m.in. dla Jana Pawła II, Stevena Spielberga, Fernando Alonzo i Madonny.
Znany z telewizyjnych programów „SmaczneGO” TVP2 i „Smaki miasta” TVN, twórca restauracji Christian’s Bakerhouse i Instytutu Kulinarnego Transgourmet, dzięki któremu miał okazję realnie wpływać na rynek HoReCa w Polsce. To właśnie w Instytucie – pracując na najnowocześniejszym sprzęcie i śledząc najnowsze światowe trendy – kształci się obecnie kadra topowych szefów kuchni w Polsce.
Od 2018 związany z firmą Best CS, zaopatrującą branżę HoReCa w sprzęt gastronomiczny a także rozwijającą swoją ofertę szkoleniową w ramach Centrum Innowacji Gastronomicznej. Współtwórca restauracji Kuchnia Żoliborz – nowej propozycji restauracyjnej na mapie Warszawy, nie tylko z aspiracjami ale i potencjałem na gwiazdkę Michelin.
SALA ATLANTIS
(1 piętro)
WARSZTAT 3 (DEMO 80 minut, płatny)
-
Trener: Anna Iwanicka-Nowak
W TRAKCIE WARSZTATU poruszymy m.in. zagadnienia
- MARZENIA? – PRAGNIENIA, CELE, POTRZEBY, MOTYWACJA?
- DLACZEGO POTRZEBY LUDZKIE SĄ ISTOTNE TAKŻE W ZARZĄDZANIU W BIZNESIE HORECA?
- ZARZĄDZANIE PRZEZ MOTYWACJĘ – MOTYWACJA 3.0
- CZY WARTO STOSOWAWAĆ METODY BADAWCZE DLA ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI?
- BADANIE PSYCHOMETRYCZNE – KORZYŚCI?
- JAK ZBADAĆ CO NATURALNIE MOTYWUJE TWOJEGO PRACOWNIKA?
- WARTOŚCI – KULTURA ORGANIZACYJNA
- SZEF TAKŻE MA POTRZEBY
- AMERYKAŃSKIE NARZĘDZIE DLA ROZWIĄZAŃ W POLSCE
- REKRUTACJA, ZAANGAŻOWANIE, KOMUNIKACJA
- BADANIE MOTYWACJI WEWNĘTRZNEJ A INNE NARZĘDZIA W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI
- CASE STUDY
Warsztat rekomenduję dla wszystkich, którzy:
Pracują w branży HoReCa
Zarządzają zespołem pracowników lub zespołami pracowników w gastronomii np. KIEROWNIK, MANAGER, DYREKTOR
Są właścicielami ‘biznesów gastronomicznych’
Upatrują w metodach badawczych wsparcie dla rozwoju i efektywności pracowników
Wierzą iż rozwój kadry to rozwój biznesu
Pragną poznać innowacyjną metodę dla efektywnego zarządzania i zarządzania ludźmi
Cenią rozwój samoświadomości
Ciekawi są innowacji
Właścicielka i pomysłodawczyni RomAnia KuliNaria –Twój Partner na Specjalne Okazje. PRIVATE COOKING dla radości Rodziny, dla sukcesu Biznesu i Zdrowia. Celem działalności firmy jest także wsparcie i doradztwo innym zespołom z branży HoReCa; poprzez m.in. audyty kuchenne, opracowywanie i wdrażanie badania jakości obsługi –MC oraz analizę motywacji wewnętrznej metodą RMP. Certyfikowany Reiss Profile Master Poland – tytuł uprawniający do stosowania amerykańskiego narzędzia w życiu zawodowym. Absolwentka studiów podyplomowych w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ania pracowała w branży gastronomicznej ponad 10 lat na różnych stanowiskach. Zawsze szukała odpowiedzi ‘co tak naprawdę motywuje ludzi także do pracy’ i jak ‘zbadać’ co tak naprawdę innych motywuje? Ania wierzy w rozwiązania dla biznesu oparte o wiedzę, naukę i metody badawcze. Wartość ludzka to potencjał każdej firmy niezależnie od pokoleń – pragnę wskazać iż wartością nadrzędną w sektorze usług są ludzie a przede wszystkim ich potrzeby wewnętrzne, często nie znane przez samych pracowników oraz ich przełożonych (managerów i właścicieli). Z uwagi m.in. na obecne wyzwania na rynku HoReCa (efektywne motywowanie, skuteczna rekrutacja, budowanie zespołów oraz ich zaangażowanie, rotacja i fluktuacja pracowników, zarządzanie różnorodnością pokoleń ) uważam iż mało skutecznym staje się tzw. zarządzanie 1.0 czy zarządzanie ‘kijem i marchewką’ – zarządzanie 2.0. Pragnę pokazać inna perspektywę, iż zarządzanie przez motywację- tzw. zarządzanie 3.0 jest kluczem do sukcesów także finansowych firmy. W 2018 roku Ania zakwalifikowała się, wzięła udział i ukończyła unikatowy Program dla Przedsiębiorczych Kobiet „Biznes w Kobiecych Rękach”. Kocha podróże po świecie, także kulinarne, ceni różnorodność w zarządzaniu i życiu. Prywatnie żona i mama 10-latka. Zapraszam serdecznie do wspólnego udziału w warsztacie. Dla każdego uczestnika czeka już 20% rabat dla indywidualnego ‘raportu’ motywacji – 47 stron oraz indywidualna rozmowa feedback-owa
SALA GALAXY III
(1 piętro)
TURA 1 (część 2)
-
Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Gastro Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund.
SALA
GALAXY I + FOYER
RESTAURACJA MIRAGE
(1 piętro)
12:20-13:00
Przerwa obiadowa
13:00-14:20
III BLOK
SALA KONFERENCYJNA GALAXY II
(1 piętro)
-
Z perspektywy trenera i coacha opowiem jakich profesjonalnych technik szkoleniowych właściciel i manager lokalu mogą używać, aby zwiększać skuteczność swoich zespołów sprzedażowych.
Pomysłodawca i założyciel HAPPY RESTAURANT Analitics & Solutions. Manager, konsultant i trener z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach managerskich w branży QSR i Petro Retail. W codziennej walce o zyskowność i rozwój biznesu swoich klientów, jako socjolog i technolog żywienia zbiorowego łączy niezbędne w świecie gastronomii kompetencje „miękkie” i „twarde”. Jako trener, coach i konsultant wykorzystuje swoje niemal 20 letnie doświadczenie zdobyte w branży gastronomicznej oraz współpracy z właścicielami restauracji. Profesjonalną metodykę pracy potwierdzają certyfikaty takich organizacji jak International Coaching Community (ICC) oraz Grupa SET – Akademia trenerów biznesu.
HAPPY RESTAURANT to koncept nastawiony na analizowanie rynku gastronomicznego i konkretnych organizacji oraz dostarczanie im „szytych na miarę” rozwiązań. Specjalizujemy się w budowaniu i egzekucji strategii marketingowych (warsztaty strategiczne) opartych na głębokiej diagnozie otoczenia biznesowego (badania rynku i klientów), projektowaniu i prowadzeniu procesów rozwojowych dla pracownikow i managerów (szkolenia i coaching managerski) oraz zwiększaniu efektywności zarządzania organizacji (projektowanie narzędzi i procedur, opracowywanie podręczników operacyjnych).
-
Marketing w gastronomi, co działa w promowaniu gastronomi w internecie i mediach społecznościowych – a co jest już tylko pieśnią przeszłości. W prezentacji poruszone zostaną takie kwestie jak systematyzacja tworzenia contentu, planowanie współpracy z influencerami, prowadzenie rozmowy z klientami. Od Konrada Kobieli dowiecie się również gdzie zaczyna się i gdzie kończy nowoczesny marketing. Jak dostosować się do zmieniającego świata i nadążyć, za najlepszymi.
Pasjonat mediów społecznościowych i marketingu w internecie z przewlekłym
FOMO. Od dziesięciu lat z powodzeniem prowadzi projekty w mediach
społecznościowych i internecie. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego oraz ekspert
z zakresu mechanizmów sterujących social mediami i digital marketingiem.
Jako współwłaściciel agencji Pepiniera odpowiada za kierowanie działem marketingu cyfrowego,
budowanie strategii obecności w digitalu oraz realizację kampanii
reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji.
Pracował m.in. dla ogólnopolskiej sieci gastronomicznych, sieci sklepów z kosmetykami, czołowych partii politycznych i polityków, start-upów technologicznych oraz firm z dziedziny
gastronomii i sektora usług.
Wyśmienity szef kuchni i zapalony fan popkultury. Te dwie pasje łącząc się tworzą idealny mix umiejętności pozwalających dobrze wpasowywać się w trendy na rynku gastronomicznym. Instagramowość jedzenia jest ważna i trzeba o niej pamiętać już na poziomie tworzenia receptury. Te umiejętności sprawiają, że Patryk jest najbliżej marketingu i najmocniej go wspiera.
Swoje doświadczenie zdobywał w sieciowych restauracjach gdzie był jedną z najczęściej nagradzanych osób.
-
Komunikacja:
Jaki ma wpływ na obsługę gości i wewnętrze relacje między ludzkie.
Komunikacja między działami a sprawne pozyskiwanie klientów.
Jak infrastruktura obiektu wpływa na komunikację.Moderator:
Jarek Walczyk – Właściciel i szef kuchni Pink Lobster, prezes fundacji Klub Szefów Kuchni
Paneliści:
Anna Wojdan – Agencja eventowa Etcetera
Robert Kieszek – manager Gościniec Oycowizna
Należy do grona najlepszych mistrzów kulinarnych w kraju. Gotuje według własnych przepisów, tworzy receptury dla przemysłu spożywczego, udziela konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji, planuje zaplecza kuchenne. Zajmuje się kompleksowym wprowadzaniem produktów na rynek. Właściwą karierę rozpoczął na morzu, pracując na statkach pasażerskich pod międzynarodowymi banderami. Po zejściu na ląd, pracował w prestiżowych hotelach, jako dyrektor gastronomii i dyrektor hotelu. Dziś swoim nazwiskiem firmuje karty menu w wielu lokalach. Swoją wiedzą dzieli się w autorskich felietonach na łamach prasy branżowej. Jest współzałożycielem i fundatorem prestiżowej Fundacji Klubu Szefów Kuchni, gdzie pełni funkcję Prezesa fundacji. Zasiada w jury znanych konkursów kulinarnych, bierze czynny udział w rozwijaniu świadomości i wiedzy o branży. Laureat nagród, kreowanie dawnych przepisów w nowej odsłonie 2013, Hermesa 2015, Szef roku 2015, najlepsza restauracja roku, Pracował w restauracji Strefa, gdzie otrzymał rekomendacja, dwa symbole sztućców Michelin Guide – Main Cities of Europe 2016 –Osobowość kulinarna 2016 roku i wielu nagród otrzymanych w poprzednich latach. Michelin Guide – Main Cities of Europe 2017 – Rekomendacja, dwa symbole sztućców. Obecnie jest właścicielem i szefem kuchni restauracji Pink Lobster w Warszawie, która otrzymała trzy sztućce plus i tytuł Szef Kuchni 2018 – region centralny. Grand Prix MT Targi Polska S.A. w 2019 r.
Manager restauracji i hotelu.
W branży HoReCa od ponad 20 lat.
Kelner w restauracji U Fukiera Magdy Gessler, Kierownik Gastronomii w hotelu Venezia Palace, General Manager i Sommelier w hotelu Szkockie Ranczo Wellness & Spa, Manager Operacyjny w restauracji Folk Gospoda, Czerwony Wieprz, Festiwal Wódki i Zakąski, pomysłodawca i współorganizator amatorskiego turnieju piłki nożnej Horeca Football Cup.Obecnie Manager hotelu i restauracji Gościniec Oycowizna.
Dobry serwis w 99,8% zależy od dobrej organizacji, charyzmatycznego przywódcy, jasnego podziału obowiązków, świadomych pracowników, którzy wiedzą za co są odpowiedzialni i robią to najlepiej jak potrafią.
Anna Wojdan
Od ponad 22 lat zajmuje się kompleksową organizacją spotkań firmowych. Z wykształcenia gastronom, chociaż pierwsze kroki zawodowe stawiałam w kasynie. To doświadczenie owocuje do dziś, mając kontakty z branżą, wykorzystuję je przy organizacji imprez tematycznych. Zdobywałam doświadczenie w Hotelu Bristol, Hotelu Sobieskim, Hotelu Europejskim oraz Hotelu Sofitel Victoria.
Swój zawodowy los związałam z restauracją Blue Cactus i klubem Iguana. Ponad 20 lat pracy z tą marką, dało mi w efekcie olbrzymią wiedzę oraz bazę kontaktów z Klientami. W Blue Cactus odpowiadałam za dział eventów, relacje z Klientami Biznesowymi, oraz sprzedaż korporacyjną. Poznałam funkcjonowanie restauracji od zaplecza, zarządzenie zespołem, oraz produktem. Przez lata czuwałam nad realizacją celów budżetowych, wspomagając jednocześnie działania marketingowe restauracji. Moim największym sukcesem jest grono Klientów, którzy mogą liczyć na moją pomoc i rekomendację. Jednocześnie stale poszerzam listę hoteli, restauracji oraz przestrzeni eventowych, jako stały zewnętrzny, współpracownik.
Działając dwutorowo zbudowałam agencję z pełnym zapleczem technicznym, które pozwala na obsługę wydarzeń biznesowych – wszelkiego rodzaju eventów, konferencji, szkoleń i targów.
SALA DISCOVERY
(1 piętro)
WARSZTAT 6 (DEMO 80 minut, płatny)
-
Kapitanoza, czy kumpelstwo? Jakie cechy powinien mieć dobry właściciel restauracji? W jaki sposób powinien poradzić sobie z dużą rotacją personelu? Czy może wykorzystać załogę do aktywnej sprzedaży w restauracji?
Te tematy poruszymy na warsztacie na Gastro Meeting, podczas którego omówimy najważniejsze zagadnienia CRM (Crew Resource Management), czyli zarządzania załogą w restauracji.
Redaktor naczelna www.GdzieZjesc.info® – jednego z największych przewodników po dobrych restauracjach w Polsce oraz współwłaściciel agencji marketingowej AFMedia.pl. Od ponad 14 lat wspiera restauracje w poprawnym funkcjonowaniu, doradza w kwestiach jakości, poprawnej polityki marketingowej, czy relacji w załodze. Zajmuje się tworzeniem planów promocji restauracji oraz pomaga przy wdrażaniu ich w życie.
Jako Audytor Restauracyjny rozwiązuje realne problemy i usprawnia pracę wielu miejsc wymagających poprawy, a jako Krytyk Kulinarny wskazuje miejsca, które jakością i smakiem zasługują na wyróżnienie i polecenie czytelnikom. Prowadzi szkolenia dla właścicieli i managerów restauracji, podczas których aktywnie wspiera ich w rozwiązywaniu napotkanych problemów, wskazuje najnowsze trendy oraz skuteczne rozwiązania zagadnień jakości obsługi, dań oraz sprawnego i skutecznego promowania restauracji. Ceniona specjalistka, często zapraszana do mediów, jako ekspert branży gastronomicznej.
SALA GALAXY III
(1 piętro)
TURA 2 (część 1)
-
Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Gastro Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund.
SALA
GALAXY I + FOYER
(1 piętro)
14:20-14:40
Przerwa kawowa
14:40-15:50
IV BLOK
SALA KONFERENCYJNA GALAXY II
(1 piętro)
-
Komercjalizacja branży gastronomicznej stawia nowe wyzwania, a zarazem daje szerokie horyzonty rozwoju. Takim kluczowym lecz nagminnie lekceważonym aspektem jest estetyka personelu, która często kładzie na szali nawet największe doznania kulinarne, dlatego urozmaicenie wiedzy merytorycznej w tym elemencie zapewnia poprawę komfortu klienta, ale co najważniejsze wpływa na efektywność/ rentowność restauracji. Chcesz czerpać większe profity?! Alternatywa jest prosta! Pracownik wizytówką firmy!
Rafał Przetak
Od lat związany z klasyczną modą męską. Autor jednego z najbardziej popularnych blogów na temat męskiej elegancji, częsty gość telewizji śniadaniowych, gdzie omawia tajniki modowe. W 2017 roku nominowany do rankingu Playboya na najlepiej ubranego mężczyznę w Polsce. W przeszłości brand manager oraz kierownik regionalny w marce Próchnik oraz general manager w brandzie Guns&Tuxedos, a obecnie regional manager w Tailors Club marce, która zajmuję się szyciem odzieży na miarę potrzeb współczesnego dżentelmena.
-
Automatyzacja procesów związanych z obsługa klienta w gastronomii. Nowoczesne technologie zarządzania zamówieniami na miejscu w lokalach gastronomicznych z elementami sztucznej inteligencji, systemy rezerwacji stolików zintegrowane z płatnościami online, zarządzanie lojalnością klientów to tylko niektóre z tematów, które zostaną poruszone podczas prelekcji. Maciej Wesoły podzieli się nie tylko swoim doświadczeniem w tym zakresie, ale również najnowszymi trendami ze świata zarządzania gastronomią, które w najbliższym czasie będą standardem na rynku polskim.
Maciej Wesoły – Prezes Zarządu i właściciel innowacyjnego systemu do zarządzania dla branży gastronomicznej, składającego się z rozbudowanego modułu do rezerwacji, płatności online, sprzedaży biletów, pre-order menu, zarządzania pracownikami, a także platformy z elementami sztucznej inteligencji dającej możliwość bezobsługowego zamawiania pozycji z menu do stolika. Absolwent TH Wildau, Deutsch Internationale Schule Kapstadt, Indian School Muscat. Prywatnie miłośnik dobrego jedzenia i podróży.
-
Jednym z najgłośniejszych tematów w branży gastronomicznej jest w ostatnim czasie sprawa poznańskiej restauracji, która w poście na Facebooku ogłosiła, że wstęp do lokalu będą miały tylko dzieci „6+”. Wzbudziło to wśród ludzi wiele emocji – od słów poparcia, do oskarżeń o dyskryminację. Czy działanie restauracji było zgodne z prawem?
Mikołaj Ostrowski
Adwokat, partner zarządzający OWIW Legal, kancelarii specjalizującej się w obsłudze branży HoReCa, absolwent aplikacji sądowej i adwokackiej, doradca biznesowy. Wcześniej szef działu procesowego w wiodącej warszawskiej kancelarii, w której prowadził spory o wartości kilkuset milionów złotych.
Jego pasją jest wspieranie przedsiębiorców w zakresie prowadzenia biznesu, optymalizacji procesów prawnych oraz negocjowanie umów z Klientami. O wynajmach krótkoterminowych wie wszystko, dlatego chce się dzielić swoją wiedzą. W wolnym czasie jest na szlaku z kijami (nordic walking).
SALA ATLANTIS
(1 piętro)
WARSZTAT 7 (DEMO 80 minut, płatny)
-
Warsztat skierowany jest do właścicieli i managerów lokali gastronomicznych, którzy chcą podnosić kompetencje i skuteczność swoich zespołów. W trakcie warsztatu uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się i przećwiczyć w praktyce różne techniki profesjonalnych działań szkoleniowych i coachingowych, które potem sami będą mogli wykorzystać w codziennej pracy z ludźmi, od których zależy ich sukces.
Pomysłodawca i założyciel HAPPY RESTAURANT Analitics & Solutions. Manager, konsultant i trener z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach managerskich w branży QSR i Petro Retail. W codziennej walce o zyskowność i rozwój biznesu swoich klientów, jako socjolog i technolog żywienia zbiorowego łączy niezbędne w świecie gastronomii kompetencje „miękkie” i „twarde”. Jako trener, coach i konsultant wykorzystuje swoje niemal 20 letnie doświadczenie zdobyte w branży gastronomicznej oraz współpracy z właścicielami restauracji. Profesjonalną metodykę pracy potwierdzają certyfikaty takich organizacji jak International Coaching Community (ICC) oraz Grupa SET – Akademia trenerów biznesu.
HAPPY RESTAURANT to koncept nastawiony na analizowanie rynku gastronomicznego i konkretnych organizacji oraz dostarczanie im „szytych na miarę” rozwiązań. Specjalizujemy się w budowaniu i egzekucji strategii marketingowych (warsztaty strategiczne) opartych na głębokiej diagnozie otoczenia biznesowego (badania rynku i klientów), projektowaniu i prowadzeniu procesów rozwojowych dla pracownikow i managerów (szkolenia i coaching managerski) oraz zwiększaniu efektywności zarządzania organizacji (projektowanie narzędzi i procedur, opracowywanie podręczników operacyjnych).
SALA DISCOVERY
(1 piętro)
WARSZTAT 8 (DEMO 80 minut, płatny)
-
Trener: Jakub Wilczek
Widok telefonów wycelowanych w pożądany obiekt nikogo już nie dziwi. Na odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych firmy budują swoją markę i zapewniają sobie kolejki klientów. Jest wiele przykładów firm, które nawet nie posiadają strony internetowej, natomiast nie narzekają na obrót ze względu na dobrze prowadzone konto na Instagramie. Social media, a zwłaszcza Instagram czy facebook, to przede wszystkim prostota przekazu – dobre zdjęcie mówi wszystko. Żyjemy obecnie w kulturze obrazkowej. Estetyka i spójność przekazu jest tutaj bardzo ważna, jak i konsekwencja w budowaniu określonych dla danego miejsca kadrów. Dlatego też nauka z zakresu umiejętnego wykorzystania sprzętu fotograficznego oraz (dla niektórych – przede wszystkim) smartfona, tego jaki kąt ujęcia wybrać, czy jakie światło będzie najkorzystniejsze stanowi nie tyle możliwość promocji siebie i swoich usług, co konieczność. Social media to obecnie codzienny kanał komunikacji równy mediom tradycyjnym, dlatego musi być równie poważnie traktowany. Całą tą wiedzę w czasie warsztatów przedstawi ekspert w dziedzinie fotografii kulinarnej, Jakub Wilczek – fotograf kulinarny, ekspert Canon Polska oraz znawca fotografii mobilnej.
Program:
1. Ustawienia i tryby działania aparatu w telefonie.
2. Głębia ostrości, perspektywa i kąt widzenia.
4. Triki i sztuczki przy pracy ze światłem.
5. Proces powstawania zdjęcia kulinarnego.
6. Postprodukcja w fotografii mobilnej.
Od 2009 roku z sukcesem łączy pasję do zdjęć z pracą zawodową w roli fotografa. Jego specjalizacja to fotografia kulinarna, produktowa i reportażowa. Współpracuje z najlepszymi szefami kuchni z całej Polski fotografując nie tylko ich dania, ale i ich samych, a także dokumentując niewidoczną dla gości restauracji pracę za zamkniętymi drzwiami kuchni. Pracuje dla agencji eventowych oraz dla klientów korporacyjnych w zakresie fotografii biznesowej i reklamowej. Jego warsztat i stylistykę docenił Canon Polska, mianując go ekspertem z zakresu fotografii kulinarnej, natomiast od 2018 roku dołączył do #Team’u Huawei, wspierając markę swoją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie fotografii kulinarnej i produktowej smartfonem.
SALA GALAXY III
(1 piętro)
TURA 2 (część 2)
-
Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Gastro Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund.
WARSZTAT 1
9:00 – 10:30
Maks. 20 osób
90 minut
Dodatkowo płatny
50 PLN
Rentowna restauracja – analiza kosztów w gastronomii
Małgorzata Bednarz
WARSZTAT 2
11:00 – 12:30
90 minut
Maks. 20 osób
Dodatkowo płatny
50 PLN
Asertywność menedżera – jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami pracowników
Rafał Pasenik
WARSZTAT 3
13:20 – 14:50
Maks. 20 osób
90 minut
Dodatkowo płatny
50 PLN
Pokonywanie barier w rozwoju przedsiębiorstwa. Przykłady rozwiązań
Anna Lurje
Maciej Komorowski
WARSZTAT 4
15:10 – 16:40
Maks. 20 osób
90 minut
Dodatkowo płatny
50 PLN
Jak prawidłowo tworzyć kartę win w restauracji
Szymon Milonas