Moderatorka konferencji

Katarzyna Selenta

Właścicielka Chef Hunters

Katarzyna Selenta

Właścicielka firmy Chef Hunters i kolektywu Granice Smaku

 

 

 

 

 

Doradca gastronomiczny i rekruter.

Właścicielka firmy Chef Hunters i założyciel kolektywu Granice Smaku. Od lat związana z branżą gastronomiczną. Współpracowała z kilkudziesięcioma restauracjami w całej Polsce.

W poprzednim życiu związana była z prawem i literaturą.

 

Spodziewajcie się wielu ciekawych pytań, trafnych wniosków i wspaniałej atmosfery!

Loża ekspertów

Sylwia Stachyra

Szef kuchni, właścicielka, zwyciężczyni Top Chef Polska 2018

Sylwia Stachyra 

szef kuchni, właścicielka, zwyciężczyni Top Chef Polska 2018

Pochodzi z Lublina, to właśnie tam zdobyła tytuł magistra prawa na Kulu jednak podążyła droga pasji i wyjeżdżając do wielkiej Brytanii zdobyła kolejne wykształcenie jako dyplomowany kucharz. W swojej karierze zawodowej szkoliła się w najlepszych restauracjach w wielkiej Brytanii, jednak ma na swoim koncie prowadzenie własnej restauracji, bycie kucharzem dla elitarnych gości na prywatnych, ekskluzywnych jachtach oraz prace dla Gordona Ramseya w jego restauracji Savoy Grill w Londynie jak i zwycięstwo Top Chef Polska 2018. Mieszkała w wielu krajach i porozmawia się z nią w czterech językach, a do tego po powrocie do kraju nie spoczęła na laurach tylko prowadzi już własna firmie CookShe by Sylwia Stachyra oraz pragnie dalej się rozwijać i marzy o właśnie szkole kulinarnej, która oczywiście otworzy już nie długo.

Sylwia Stachyra

szef kuchni warszawskich restauracji m.in. "Opasły Tom", "Absynt"

Agata Wojda 

szef kuchni warszawskich restauracji m.in. „Opasły Tom”, „Absynt”

Zdobywczyni tytułu kobieta szef roku w pierwszej edycji przewodnika Gault&Millau, doceniana przez przewodnik Michelin m.i czterokrotnym wyróżnieniem Bib Gourment. Muzykolog i skrzypaczka z wykształcenia. Z pasji do gotowania zrobiła swój zawód, pracowitością, smakiem i konsekwencją zdobyła autorytet kulinarny wśród branży. Członkini Slowfoodu. Felietonistka wielu gazet kulinarnych i branżowych m.i ” Kukbuk”, „Moje gotowanie”, „Podróże”. Prowadzi internetowego bloga, warsztaty kulinarne, uczestnik jury w licznych konkursach kulinarnych. Reprezentuje polską kuchnię za granicą w kulinarnych projektach m.i Belgii, Izraelu, Włoszech.
Jej kuchnia jest prosta, sezonowa i naturalna. Łączy w sobie tradycje, skupienie na produkcie i naturalne łączenie ze sobą smaków.

Prelegentki

Marta Panfil

Współwłaścicielka FIKA Borek & Panfil

Jak zaktywizować społeczność Twojej restauracji w internecie i jak przekłada się to na realnych Gości?

Poruszę kwestie związane z:
– algorytm Facebooka: co FB rozumie przez aktywną społeczność i dlaczego ta wiedza jest restauratorom potrzebna?
– przykłady martwej społeczności (posty, które wydają się fajne, ale nie wywołały żadnego zaangażowania)
– pomysł jest najważniejszy (o budowaniu społeczności drogą organiczną)
– anatomia dobrego, angażującego wpisu na Facebooku i Instagramie (na przykładach)
– przykłady na to, że media społecznościowe sprzedają i mają realne przełożenie na to, co goście zamawiają. (case study)

 

 

 

Marta Panfil

Współwłaścicielka FIKA Borek & Panfil, firmy specjalizującej się w marketingu gastronomicznym.

Od zawsze wiedziała, że jej serce bije w rytmie życia restauracji. Stawiała swoje pierwsze kroki w marketingu branży hospitality w Nowym Jorku, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management. W Warszawie od dwóch lat współtworzy FIKĘ, obecnie obsługującą ponad 20 restauracji w kilku miastach w Polsce, w tym Der Elefant, Otto Pompieri, Shipudei Berek, sieć restauracji Jeff’s, Zenit czy U Szwejka.

Kamila Olek

Właścicielka Brand It Up

Business intelligence w gastronomii – jak skutecznie i szybko analizować dane w gastronomii

Agenda:
– Zdefiniowanie problemu analitycznego w gastronomii (wiele źródeł danych, proces gromadzenia danych charakterystyczny dla branży – często na papierze, bez dygitalizacji, wiele źródeł danych, brak zdefiniowanego flow procesów, które budowały się „na żywym organizmie, brak możliwości konsolidacji danych).
– Jak się za to zabrać?
– Określenie celu – które dane i wskaźniki są dla nas kluczowe, które „mile widziane”. Jaki koszt jesteśmy w stanie ponieść by pozyskać dane? (przykład).
– Zdefiniowanie zapotrzebowania i modelowanie procesów w celu gromadzenia danych na odpowiednim poziomie agregacji (Np. COGS – czy wystarczy nam globalny wskaźnik czy chcemy analizować kategorie, czy chcemy analizować poszczególne pozycje na fakturze, żeby na przykład monitorować sezonowość cen?).
– Dostosowanie systemu.
– Zbudowanie hurtowni danych i budowa raportów.
– Przykłady zastosowań business Intelligence i pokazanie przykładowych raportów które można monitorować.
– Przegląd dostępnych narzędzi rynkowych.

 

 

Kamila Olek

Od zawsze związana z cyframi, od sześciu lat z tworzeniem systemów analizy danych w sektorze gastronomicznym. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Studia Podyplomowe w zakresie Informatycznych Systemów Zarządzania – strategii, projektowania i integracji.

Pomaga właścicielom firm udoskonalać, uszczelniać oraz integrować systemy zarządzania w taki sposób, aby mogli szybko i skutecznie analizować dane w przekroju całej organizacji. Buduje systemy wspomagające podejmowanie decyzji biznesowych w przedsiębiorstwach by managerowie podejmowali decyzje w oparciu o cyfry. Prowadzi projekty w branży gastronomicznej, spożywczej oraz detalicznej na rynku w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych.

Weronika Pochylska

Roślinniejemy.org

Sytuacje kryzysowe a diety eliminacyjne – weganizm, wegetarianizm i inne izmy – jak je okiełznać w restauracji z korzyścią dla rozwoju biznesu?

Opowiem o coraz szerszej grupie konsumentów na dietach eliminacyjnych, sklasyfikuje te grupy, podpowiem jak poprawnie przeszkolić obsługę, by temat osób wykluczających konkretne składniki w swojej diecie stał się mocną stroną, a nie słabością restauracji. Nie zabraknie konkretnych przykładów sytuacji kryzysowych związanych z niezadowoleniem klientów na dietach eliminacyjnych, wskazówek, jak sobie z nimi radzić oraz, co najważniejsze – jak do nich nie doprowadzać.

 

Weronika Pochylska

koordynatorka ogólnopolskiej kampanii biznesowo-społecznej „Roślinniejemy”. Współpracuje z firmami spożywczymi, restauracjami, organizacjami non-profit, mediami i szerokim teamem kreatywnym, wspierając tym samym rozwój oferty roślinnych produktów i dań w całej Polsce. Pracowała w agencjach marketingowych jako menadżerka ds. marketingu i social media content executive oraz w roli dziennikarki w redakcjach „Slowly Veggie!” i „Trójmiasto.pl”

PROGRAM KONFERENCJI GASTRO MEETING 2018

 

Program najbliższej konferencji Gastro Meeting ma dynamiczną formułę – bazuje na licznych, 15-minutowych prezentacjach przygotowanych przez praktyków, ekspertów i doradców branży gastronomicznej. Dajemy gwarancję merytorycznych i ciekawych prelekcji oraz potężnej dawki praktycznych rozwiązań dla Waszej gastronomii! 

Tematami poruszanymi na najbliższej edycji Gastro Meeting będą:

  •  sytuacje kryzysowe w restauracji – jak je zwalczać?

  •  aspekty prawne związane z prowadzeniem lokali gastronomicznych

  • efektywne zarządzanie personelem

  • skuteczne działania marketingowe online i offline

  • obsługa klienta

  • fuckup story

Autorami prelekcji są uczestnicy konkursu Expert Gastro Meeting, którzy zakwalifikowali się do 2 etapu.

Słuchaczy czeka wiele inspirujących tematów, praktycznych rozwiązań oraz najwyższy poziom merytoryczny.

Szczegółowy program wraz z opisami prelekcji będzie opublikowany po wyłonieniu finalistów konkursu.

Chcesz zostać prelegentem konferencji Hotel Meeting?

Zgłoś swoją prezentację do konkursu:

http://gastro.bsdpoland.pl/expert/