8:00 – 9:00 Rejestracja

9:00 – 10:30

Konferencja

Część pierwsza

10:30 – 11:00 Przerwa kawowa

11:00 – 12:30

Konferencja

Część druga

12:30 – 13:20 Przerwa obiadowa

13:20 – 14:50

Konferencja

Część trzecia

14:50 – 15:10 Przerwa kawowa

15:10 – 16:30

Konferencja

Część czwarta

Gastro Meeting 2019 5 listopada 2019 Airport Hotel Okęcie

PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI WKRÓTCE

UŁÓŻ SWÓJ PROGRAM KONFERENCJI JAK PUZZLE

Poza głównym programem części merytorycznej konferencji przygotowaliśmy dla Was cztery różne warsztaty tematyczne, podczas których, w małych, maksymalnie 20-osobowych grupach, praktycznie przećwiczycie różne zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego. Możesz np. zacząć dzień od wybranych warsztatów, następnie pójść na główną salę konferencyjną i wysłuchać przygotowanych prezentacji i paneli dyskusyjnych, po czym udać się na kolejny warsztat.

PAMIĘTAJ: By wziąć udział w warsztacie musisz kupić bilet wstępu na konferencję + bilet wstępu na wybrany warsztat lub warsztaty

Prowadzenie – Rafał Pasenik i Rafał Krzycki 

Nazwa sali

PROGRAM KONFERENCJI

FOYER

(parter)

8:00 - 9:00

REJESTRACJA

I BLOK

SALA KONFERENCYJNA GALAXY II

(1 piętro)

  • Moderator:

    Rafał Skórski – wydawca i redaktor naczelny magazynu „Gourmet”

    Paneliści:

    Krzysztof Janiszewski – współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji SENSES

    Nestor Grojewski – szef kuchni restauracji Cinema Paradiso


     

    Rafał Skórski

     

    Wydawca i redaktor naczelny magazynu „Gourmet”. W przeszłości jako dziennikarz był związany z prasą: z dziennikami „Polska The Times”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna” oraz magazynami „Sukces”, „Kariera”, „Forbes”, „Businessman.pl” i „Wprost”. Pracował też z TVN i TVP2. Ponadto od 10 lat zajmuje się przygotowywaniem koncepcji czasopism i serwisów internetowych z segmentu custom publishing. Stworzył takie tytuły dla kilkudziesięciu marek z różnych branż: motoryzacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej, sportowej, modowej i handlowej. Jest również wydawcą magazynów „Rzęsy” i „Makijaż Permanentny” oraz portali Rzesy.TV i AutoPRL.pl.

     

     


     

    Krzysztof Janiszewski

     


    Współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji SENSES, która ma na koncie gwiazdkę michelin i cztery czapki Gault&Millau. Autorem menu w tym lokalu jest należący do grona stu najznamienitszych szefów kuchni na świecie Andrea Camastra. Krzysztof Janiszewski współprowadzi także firmę Golden Products, która zajmuje się dystrybucją mięs klasy premium pochodzenia polskiego i zagranicznego.

     

     


     

    Nestor Grojewski

    Urodził się w Warszawie, ale w wieku 12 lat wraz z mamą przeprowadził się do Rzymu. Tam skończył szkołę hotelarską i zdobył zawód kucharza. W
    2001 r. przez dziewięć miesięcy był osobistym kucharzem Martina Scorsese. Na planach filmowych gotował także dla innych hollywoodzkich gwiazd. siedem lat później otworzył w stolicy Włoch przy Via Tuscolana nieopodal dzielnicy kina, tzw. Cinecittà, winebar cru.dop. Lokal ten przez lata uznawany był za jedną z najlepszych restauracji rybnych w kraju. zamknął go po dekadzie i wrócił do Polski. obecnie pełni funkcję szefa kuchni mieszczącej się w Warszawie przy Krakowskim Przedmieściu restauracji Cinema Paradiso

  • Moderator:

    Jarek Walczyk – Właściciel i szef kuchni Pink Lobster, prezes fundacji Klub Szefów Kuchni

    Paneliści:

    Menedżer dużej restauracji (szczegóły wkrótce)

    Sprzedawca oferty eventowej (szczegóły wkrótce)


    Jarek Walczyk

    Prezes Klubu Szefów Kuchni, szef kuchni restauracji Strefa w Warszawie. Uhonorowany wieloma nagrodami jako niekwestionowany autorytet w branży. Juror konkursów kulinarnych, audytor i doradca w inwestycjach gastronomicznych. Trener młodych kucharzy i mentor szkół gastronomicznych

SALA ATLANTIS

(1 piętro)

WARSZTAT 1 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Trener: Jarek Walczyk

    Jakich błędów nie popełniać na etapie tworzenia projektu technologicznego, wyboru lokalizacji, zatrudniania ludzi, planowania działań marketingowych itp. Doświadczony szef kuchni, właściciel restauracji, menedżer, opowie o często popełnianych przez nowicjuszy błędach oraz postara się odpowiedzieć na wszelkie pytania uczestników warsztatu.


    Jarek Walczyk

    Prezes Klubu Szefów Kuchni, szef kuchni restauracji Strefa w Warszawie. Uhonorowany wieloma nagrodami jako niekwestionowany autorytet w branży. Juror konkursów kulinarnych, audytor i doradca w inwestycjach gastronomicznych. Trener młodych kucharzy i mentor szkół gastronomicznych

WARSZTAT 2 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Trener: Jakub Wilczek

    Wszyscy wiemy jak w pracy szefa kuchni, cukiernika, czy managera restauracji ważna jest umiejętność takiego sfotografowania jedzenia, aby przyciągnęło uwagę w mediach społecznościowych. Jemy oczami, a sprzęt, który mamy cały czas pod ręką – smartfon, może doskonale posłużyć do tworzenia apetycznych kadrów na SM. Trzeba tylko poznać kilka podstawowych zasad i funkcji oraz wiedzieć, jak edytować zdjęcie już po jego wykonaniu… Wiedzę na ten temat przekaże uczestnikom warsztatu z mobilnej fotografii kulinarnej Jakub Wilczek – fotograf kulinarny, specjalista Canon Polska oraz przedstawiciel #TeamHuawei.

WARSZTAT 3 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Trener: Anna Iwanicka-Nowak

    W TRAKCIE WARSZTATU poruszymy m.in. zagadnienia

    1. MARZENIA? – PRAGNIENIA, CELE, POTRZEBY, MOTYWACJA?
    2. DLACZEGO POTRZEBY LUDZKIE SĄ ISTOTNE TAKŻE W ZARZĄDZANIU W BIZNESIE HORECA?
    3. ZARZĄDZANIE PRZEZ MOTYWACJĘ – MOTYWACJA 3.0
    4. CZY WARTO STOSOWAWAĆ METODY BADAWCZE DLA ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI?
    5. BADANIE PSYCHOMETRYCZNE – KORZYŚCI?
    6. JAK ZBADAĆ CO NATURALNIE MOTYWUJE TWOJEGO PRACOWNIKA?
    7. WARTOŚCI – KULTURA ORGANIZACYJNA
    8. SZEF TAKŻE MA POTRZEBY
    9. AMERYKAŃSKIE NARZĘDZIE DLA ROZWIĄZAŃ W POLSCE
    10. REKRUTACJA, ZAANGAŻOWANIE, KOMUNIKACJA
    11. BADANIE MOTYWACJI WEWNĘTRZNEJ A INNE NARZĘDZIA W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI
    12. CASE STUDY

     

    Warsztat rekomenduję dla wszystkich, którzy:

    Pracują w branży HoReCa

    Zarządzają zespołem pracowników  lub zespołami pracowników w gastronomii np. KIEROWNIK, MANAGER, DYREKTOR

    Są właścicielami ‘biznesów gastronomicznych’

    Upatrują w metodach badawczych wsparcie dla rozwoju i efektywności pracowników

    Wierzą iż rozwój kadry to rozwój biznesu

    Pragną poznać innowacyjną metodę dla efektywnego zarządzania i zarządzania ludźmi

    Cenią rozwój samoświadomości

    Ciekawi są innowacji


    Właścicielka  i pomysłodawczyni RomAnia KuliNaria –Twój Partner na Specjalne Okazje. PRIVATE COOKING dla radości Rodziny, dla sukcesu Biznesu i Zdrowia. Celem działalności firmy jest także wsparcie i doradztwo innym zespołom z branży HoReCa; poprzez m.in. audyty kuchenne, opracowywanie i wdrażanie badania jakości obsługi –MC oraz analizę motywacji wewnętrznej metodą RMP. Certyfikowany Reiss Profile Master Poland  – tytuł uprawniający do stosowania amerykańskiego narzędzia w życiu zawodowym. Absolwentka studiów podyplomowych w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ania pracowała w branży gastronomicznej ponad 10 lat na różnych stanowiskach. Zawsze szukała odpowiedzi ‘co tak naprawdę motywuje ludzi także do pracy’ i jak ‘zbadać’ co tak naprawdę innych motywuje? Ania wierzy w rozwiązania dla biznesu oparte o wiedzę, naukę i metody badawcze. Wartość ludzka to potencjał każdej firmy niezależnie od pokoleń – pragnę wskazać iż wartością nadrzędną w sektorze usług są ludzie  a przede wszystkim ich potrzeby wewnętrzne, często nie znane przez samych pracowników oraz ich przełożonych (managerów i właścicieli). Z uwagi m.in. na obecne wyzwania na rynku HoReCa  (efektywne motywowanie, skuteczna rekrutacja, budowanie zespołów oraz ich zaangażowanie, rotacja i fluktuacja pracowników, zarządzanie różnorodnością pokoleń ) uważam iż mało skutecznym staje się tzw. zarządzanie 1.0 czy zarządzanie ‘kijem i marchewką’ – zarządzanie 2.0. Pragnę pokazać inna perspektywę,  iż zarządzanie przez motywację- tzw. zarządzanie 3.0 jest kluczem do sukcesów także finansowych firmy. W 2018 roku Ania zakwalifikowała się, wzięła udział i ukończyła unikatowy Program dla Przedsiębiorczych Kobiet „Biznes w Kobiecych Rękach”. Kocha podróże po świecie, także kulinarne, ceni różnorodność w zarządzaniu i życiu. Prywatnie żona i mama 10-latka. Zapraszam serdecznie do wspólnego udziału w warsztacie. Dla każdego uczestnika czeka już 20% rabat dla indywidualnego ‘raportu’ motywacji – 47 stron oraz indywidualna rozmowa feedback-owa

II BLOK

STREFA WYSTAWIENNICZA + FOYER

(1 piętro)

10:40 - 11:10

PRZERWA KAWOWA

WARSZTAT 1

9:00 – 10:30

Maks. 20 osób

90 minut

Dodatkowo płatny

50 PLN

Rentowna restauracja – analiza kosztów w gastronomii

 

 

Małgorzata Bednarz

WARSZTAT 2

11:00 – 12:30

90 minut

Maks. 20 osób

Dodatkowo płatny

50 PLN

Asertywność menedżera – jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami pracowników

Rafał Pasenik

WARSZTAT 3

13:20 – 14:50

Maks. 20 osób

90 minut

Dodatkowo płatny

50 PLN

Pokonywanie barier w rozwoju przedsiębiorstwa. Przykłady rozwiązań

 

Anna Lurje

Maciej Komorowski

WARSZTAT 4

15:10 – 16:40

Maks. 20 osób

90 minut

Dodatkowo płatny

50 PLN

Jak prawidłowo tworzyć kartę win w restauracji

 

 

 

Szymon Milonas

Sponsor strategiczny

Patroni medialni

  •  

  •