Gastro Meeting 2019 20 maja 2019 Airport Hotel Okęcie

8:00 – 9:00 Rejestracja

9:00 – 10:30

Konferencja

Część pierwsza

10:30 – 11:00 Przerwa kawowa

11:00 – 12:30

Konferencja

Część druga

12:30 – 13:20 Przerwa obiadowa

13:20 – 14:50

Konferencja

Część trzecia

14:50 – 15:10 Przerwa kawowa

15:10 – 16:30

Konferencja

Część czwarta

UŁÓŻ SWÓJ PROGRAM KONFERENCJI JAK PUZZLE

Poza głównym programem części merytorycznej konferencji przygotowaliśmy dla Was cztery różne warsztaty tematyczne, podczas których, w małych, maksymalnie 20-osobowych grupach, praktycznie przećwiczycie różne zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego. Możesz np. zacząć dzień od wybranych warsztatów, następnie pójść na główną salę konferencyjną i wysłuchać przygotowanych prezentacji i paneli dyskusyjnych, po czym udać się na kolejny warsztat.

PAMIĘTAJ: By wziąć udział w warsztacie musisz kupić bilet wstępu na konferencję + bilet wstępu na wybrany warsztat lub warsztaty

WARSZTAT 1

9:00 – 10:30

Maks. 20 osób

90 minut

Dodatkowo płatny

50 PLN

Rentowna restauracja – analiza kosztów w gastronomii

 

 

Małgorzata Bednarz

WARSZTAT 2

11:00 – 12:30

90 minut

Maks. 20 osób

Dodatkowo płatny

50 PLN

Asertywność menedżera – jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami pracowników

Rafał Pasenik

WARSZTAT 3

13:20 – 14:50

Maks. 20 osób

90 minut

Dodatkowo płatny

50 PLN

Pokonywanie barier w rozwoju przedsiębiorstwa. Przykłady rozwiązań

 

Anna Lurje

Maciej Komorowski

WARSZTAT 4

15:10 – 16:40

Maks. 20 osób

90 minut

Dodatkowo płatny

50 PLN

Jak prawidłowo tworzyć kartę win w restauracji

 

 

 

Szymon Milonas

Sponsor strategiczny

Patroni medialni

  •           

Loża ekspertów

  • Sylwia Stachyra

    Executive Chef, Akademia Inspiracji Makro

    Sylwia Stachyra pochodzi z Lublina, to właśnie tam zdobyła tytuł magistra prawa na Kulu jednak podążyła droga pasji i wyjeżdżając do wielkiej Brytanii zdobyła kolejne wykształcenie jako dyplomowany kucharz. W swojej karierze zawodowej szkoliła się w najlepszych restauracjach w wielkiej Brytanii, jednak ma na swoim koncie prowadzenie własnej restauracji, bycie kucharzem dla elitarnych gości na prywatnych, ekskluzywnych jachtach oraz prace dla gordona ramseya w jego restauracji Savoy Grill w Londynie jak i zwycięstwo Top Chef polska 2018.

    Mieszkała w wielu krajach i porozmawia się z nią w czterech językach, a do tego po powrocie do kraju nie spoczęła na laurach tylko prowadzi już własna firmie CookShe by Sylwia Stachyra oraz pragnie dalej się rozwijać.

  • Agata Wojda

    Pracowała jako szef kuchni warszawskich restauracji m.i „Opasły Tom”, „Absynt”. Zdobywczyni tytułu kobieta szef roku w pierwszej edycji przewodnika Gault&Millau, doceniana przez przewodnik Michelin m.i czterokrotnym wyróżnieniem Bib Gourment. Muzykolog i skrzypaczka z wykształcenia. Z pasji do gotowania zrobiła swój zawód, pracowitością, smakiem i konsekwencją zdobyła autorytet kulinarny wśród branży. Członkini Slowfoodu. Felietonistka wielu gazet kulinarnych i branżowych m.i ” Kukbuk”, „Moje gotowanie”, „Podróże”. Prowadzi internetowego bloga, warsztaty kulinarne, uczestnik jury w licznych konkursach kulinarnych. Reprezentuje polską kuchnię za granicą w kulinarnych projektach m.i Belgii, Izraelu, Włoszech.

    Jej kuchnia jest prosta, sezonowa i naturalna. Łączy w sobie tradycje, skupienie na produkcie i naturalne łączenie ze sobą smaków.

Część Pierwsza 9:00 - 10:30

  • Milena Zacharzewska

    Jestem account managerem w agencji 24/7Communication. Zajmuję się komunikacją lifestylową i korporacyjną dla marek z sektora FMCG i HoReCa. Wcześniej byłam blisko związana z sektorem rolno-spożywczym.

    Nie straszne mi nowe narzędzia, trendy i kryzysy.

Nowe narzędzia komunikacji w przyciąganiu konsumentów do restauracji, influencer w służbie marki restauracyjnej czy szefa kuchni – prezentacja o trendach i o case’ach

Rozsmakuj się w trendach

Tworzymy historie, a nie tylko jedzenie. Czyli słów kilka na temat content marketingu.

Influencerzy – czy to naprawdę działa?

Nowoczesne narzędzia – z czym to się je?

  • Mikołaj Ostrowski

    Adwokat i założyciel OWIW Legal. Absolwent aplikacji sądowej i adwokackiej. Ekspert w branży restauracyjnej i hotelowej. W szczególności doradza prawnie i biznesowo właścicielom i menadżerom restauracji i hoteli.

Jak zwolnić pracownika – case study

Czy warto zwalniać pracownika, czyli ile kosztują firmę nieudane rekrutacje?

Pracownik a zleceniobiorca – różne obowiązki i różne prawa.

Jak zwolnić bezpiecznie pracownika? Praktyczne wskazówki.

5 zasad efektywnego zwolnienia nieskutecznego pracownika, czyli co zrobić, aby nie spotkać się w sądzie?

Sytuacje konfliktowe lub sprawa w sądzie – jak wygrać?

  • Maciej Podlaszewski

    • Pracowałem kilka lat w międzynarodowej korporacji (ufff)
    • Zajmowałem wiele stanowisk w branży HoReCa
    • Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu restauracji
    • Otwierałem lub współtworzyłem różne koncepty z branży HoReCa
    • Obecnie współtworzę Akademię HoReCa
    • Profesjonalnie jem Snickersy

Jak stworzyć menu, które pasuje do naszej restauracji

Często restauratorzy, managerowie restauracji odpowiedzialni za przygotowanie menu robią to w sposób intuicyjny. Nie edukują się w tym temacie, podpatrują konkurencje i często popełniają błędy (własne lub powielane), które powodują, że niepostrzeżenie „uciekają” pieniądze i/lub Goście ich restauracji.

Przygotowanie odpowiedniego menu jest procesem i rządzi się własnymi regułami, które są zdefiniowane, opracowane i przetestowane a co najważniejsze działają.

Podczas wystąpienia przedstawię jak podejść do menu procesowo oraz kompleksowo. Swoje przykłady, błędy oraz dobre praktyki będę opierał o własne doświadczenia, badania ekspertów, psychologów oraz praktyki restauracyjne stosowane z sukcesem przez wiele restauracji.

Wystąpienie opieram głównie na konkretnych, często bardzo drobnych zmianach (niestety zazwyczaj nie znanych restauratorom), które słuchacze będą mogli wprowadzić od razu w Swoich restauracjach – bez konieczności doczytywania, dodatkowego szkolenia się lub wdrażania długich procesów.

  •  

    Anna Nałęcz – z wykształcenia pedagog specjalny 🙂 obecnie współwłaścicielka dwóch kawiarni MokoTuff na warszawskim mokotowie. Od ponad 5 lat w gastronomicznej rodzinie. Fanka dobrego i prostego życia. Gastro Zero Waste to roczny projekt ograniczenia śmieci w gastronomii, który powstał z wyrzutów sumienia. 

#GastroZeroWaste – Praktyczne i możliwe do zrealizowania rozwiązania zmniejszające ilość produkowanych śmieci w gastronomii

Case study Moko Tuff

Zero teorii

100% praktycznych przykładów

10:30 – 11:00 Przerwa kawowa

Część Druga 11:00 - 12:30

  • Szymon Milonas

    Certyfikowany nauczyciel WSET i importer wina

    Przez 15 lat trener umiejętności społecznych i konsultant ds. zarządzania ludźmi w największych polskich i światowych firmach doradczych , wykładowca na wyższych uczelniach.

    Absolwent kursów – Court of Master Sommeliers Intro, Society of Wine Educators, French Wine School, nauczyciel w ramach kursów egzaminacyjnych Wine&Spirit Educational Trust, absolwent WSET 3, w trakcie WSET Diploma (4)

    Członek Zarządu Stowarzyszenia Sommelierów Polskich

Wprowadzenie do Zarządzania Talentami Prezentacja otwierająca panel dyskusyjny

Co oznacza podejście „Zatrudniamy postawy”, czy umiemy zdiagnozować potencjał kandydatów do pracy, co w tym kontekście oznaczają predyspozycje oraz do czego w gastronomii potrzebny jest talent – na te in inne pytania w dynamicznym wprowadzeniu do tematu Zarządzania talentami opowie Szymon Milonas, kiedyś szef praktyki Zarządzania Talentami w jednej z najwięszych firm doradczych na świecie, wykładowca akademicki, a dziś członek zarządu Stowarzyszenia Sommelierów i importer wina pracujący z restauracjami. Szymon pokaże też wynik badań Wine and Spirit Eduaction Trust jak rozwój pracowników przekłada się na obroty i zysk firmy.

Panel dyskusyjny Zarządzanie talentami w gastronomii

Dlaczego warto inwestować w talenty swoich pracowników?

Jak sukcesy pracowników przełożyć na sukces Twojego biznesu?

Ile kosztuje wykreowanie lidera?

Jak sprawić by lider szybko od nas nie odszedł?

Moderatorka

  • Agata Wojda

    Pracowała jako szef kuchni warszawskich restauracji m.i „Opasły Tom”, „Absynt”. Zdobywczyni tytułu kobieta szef roku w pierwszej edycji przewodnika Gault&Millau, doceniana przez przewodnik Michelin m.i czterokrotnym wyróżnieniem Bib Gourment. Muzykolog i skrzypaczka z wykształcenia. Z pasji do gotowania zrobiła swój zawód, pracowitością, smakiem i konsekwencją zdobyła autorytet kulinarny wśród branży. Członkini Slowfoodu. Felietonistka wielu gazet kulinarnych i branżowych m.i ” Kukbuk”, „Moje gotowanie”, „Podróże”. Prowadzi internetowego bloga, warsztaty kulinarne, uczestnik jury w licznych konkursach kulinarnych. Reprezentuje polską kuchnię za granicą w kulinarnych projektach m.i Belgii, Izraelu, Włoszech.

    Jej kuchnia jest prosta, sezonowa i naturalna. Łączy w sobie tradycje, skupienie na produkcie i naturalne łączenie ze sobą smaków.

Paneliści

  • Michał Iwaniuk

    Zdobywał doświadczenie zawodowe pracując w cukierniach w Lubinie, Legnicy a od 2004 roku w stołecznych restauracjach. Umiejętności doskonalił w Europejskiej Szkole Mistrzów im. Wojciecha Kandulskiego oraz w Akademii Czekolady Callebaut. Jest laureatem I edycji mistrzostw cukierniczych Best Pastry Chef, a na przełomie października i listopada 2018 brał udział w prestiżowym konkursie World Chocolate Masters w Paryżu, gdzie zajął wysokie, siódme miejsce. Specjalnością Iwaniuka jest rzeźba czekoladowa. Jego finezyjnych deserów można skosztować w Czekolada Café – kawiarni zlokalizowanej w warszawskim Airport Hotel Okęcie

  • Michał Doroszkiewicz

    Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej  Pastry Lab Michał Doroszkiewicz.  Wieloletni wykładowca w Akademii Zeelandia oraz doradca kreatywny firmy Zeelandia. Mistrz Świata i Polski Młodych Cukierników, zdobywca III miejsca w Lodowym Pucharze Świat Rimini 2014r, Coppa del Mondo della Galateria w 2016. Team manager reprezentacji Polski, III miejsce na Mistrzostwach Świata w Lodziarstwie – Marco Polo International Gelato Cup 2015 Shanghai. Trener profesjonalistów, młodych cukierników oraz uczniów szkół cukierniczych na konkursy krajowe i międzynarodowe. W 2016 odznaczony tytułem Branżowa Osobowość Roku. Finalista Międzynarodowego konkursu cukierniczego Coupe du Monde de la Pâtisserie 2019

12:30 – 13:20 Przerwa obiadowa

Część Trzecia 13:20 - 14:50

  • Jakub Urbaniak

    Absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej o specjalizacji Zarządzanie i Marketing. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów gastronomicznych, które zdobył m.in. Statoil, a następnie w stworzonych przez siebie obiektach – Dworze Złotopolska Dolina oraz, od dwóch lat, w Rezydencji Miętowe Wzgórza. Cokolwiek robi, wyprzedza trendy – wprowadzał pierwsze w Polsce moduły do serwowania hot-dog’ów , a w PKN ORLEN odpowiedzialny był za opracowanie nowego formatu stacji, uwzględniającego wprowadzenie rozszerzonej oferty gastronomicznej oraz jego wprowadzenie pod marką STOP Cafe w blisko 650 lokalizacjach. Od kilku lat tworzy i prowadzi dwa obiekty pod Warszawą, które swoją niebanalną architekturą, wspaniałym wnętrzem i obsługą na najwyższym poziomie redefiniują rynek wesel w Polsce.

     

Organizacja wydarzeń biznesowych, imprez okolicznościowych oraz wesel dla klientów VIP

Branża gastronomiczna i eventowa, a szczególnie jej połączenia często musi stawać na wysokości zadania i zapewniać obsługę Klientom, dla których nie ma rzeczy nie możliwych, a oczekiwania na pierwszy rzut oka mogą wydawać się ciężkie do zrealizowania. Podczas panelu dowiesz się jak traktować klientów VIP, w jaki sposób przygotować swój zespół, miejsce wydarzenia i okolicę, aby wydarzenie było idealne, a także na co zwrócić szczególną uwagę i czego unikać jak ognia.  Wieloletnie doświadczenie w tej branży pozwoli mi na podanie realnych przykładów i pokazanie na jak wysokim poziomie goście oczekują obsługi, jakie można napotkać wyzwania i jak je rozwiązywać.

  • Jarosław Dumanowski

    Badacz historii jedzenia i kultury kulinarnej, kieruje Centrum Dziedzictwa Kulinarnego na Wydziale Nauk Historycznych UMK w Toruniu, członek rady naukowej Europejskiego Instytutu Historii i Kultur Jedzenia (IEHCA). Pomysłodawca i redaktor serii „Monumenta Poloniae Culinaria” wydawanej przez Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie (7 tomów dawnych tekstów kulinarnych z XVI-XVIII). Popularyzator wiedzy o dawnej kuchni, organizator imprez historyczno-kulinarnych, współpracuje z restauratorami, szefami kuchni (jest członkiem Fundacji Klubu Szefów Kuchni),  nauczycielami gastronomii i producentami żywności. Felietonista branżowego pisma Food Service, współpracownik magazynu USTA.

Inspiracje dla gastronomii i opowieść dla turystyki

Do restauracji chodzimy coraz częściej nie tylko po to, by się najeść. Jedzenie jest przyjemnością,  rozrywką, doświadczeniem, opowieścią. Oferta gastronomiczna powinna być przede wszystkim spójna z miejscem i czasem i odpowiadać na motywacje gości. Dotyczą one najczęściej ekologii, zdrowia, tradycji, sezonowości, lokalności. Goście  kierują się też nostalgią i smakiem dzieciństwa, turyści chcą doświadczyć czegoś unikalnego i typowego  dla odkrywanego miejsca, poszukują jakichś elementów autentyczności i oryginalności.

W naszym przypadku mamy pewien kłopot z tradycją kulinarną, która po drugiej wojnie światowej uległa przerwaniu i przetrwała tylko gdzieniegdzie w formie kuchni regionalnej, ewentualnie pamiętamy głównie kuchnię PRL – elementy możliwe do wykorzystania w ograniczonym tylko zakresie.

Tymczasem kuchnia polska była i jest o wiele bogatsza, a pojęcie kuchni „staropolskiej” skojarzonej z prostą i tłustą kuchnią okresu PRL oparte jest na nieporozumieniu. W ostatnich latach poznaliśmy cały szereg staropolskich (sprzed końca XVIII w.) i późniejszych książek kucharskich, historyczną kuchnię proponuje Muzeum w Wilanowie czy Zamek w Malborku, pojawiły się warsztaty historyczno-kulinarne i tzw. rekonstrukcje kulinarne. Do elementów historycznych chętnie sięgają najsłynniejsi szefowie kuchni, odważnie łącząc je z nowoczesnymi technologiami.

Oryginalne inspiracje historyczne w kuchni w szczególności mogą dotyczyć:

– konkretnego miejsca (zwłaszcza związanego z historią: pałacu, zabytkowego budynku, miasta, regionu czy kraju)

– okazjonalnych eventów i menu

– postaci (np. Kopernika, Chopina, osoby związanej z miejscem

– bioróżnorodności, dawnych produktów i dzikiej kuchni

– wyrazistego obrazu oferty gastronomicznej i turystycznej spójnej z miejscem i jego walorami

Panel dyskusyjny Jak przełożyć współpracę sommeliera z menedżerem i właścicielem restauracji na większą sprzedaż?

Kto jest ważniejszy, sommelier, szef kuchni, menedżer czy właściciel.

Kto powinien mieć wpływ i w jakim stopniu na budowanie oferty lokalu. 

Czy w restauracji najważniejsze jest danie?

Jak powinna wyglądać idealna współpraca menedżerów restauracji z sommelierem?

Moderator

  • Piotr Kamecki

    Mistrz Polski Sommelierów  1998, finalista Mistrzostw Europy Sommelierów 1998 w Reims i Mistrzostw Świata Sommelierów 2000 w Montrealu, Prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, wieloletni Prezes Zarządu Centrum Wina, współwłaściciel i Prezes Zarządu Wine Taste by Kamecki, partner w firmie Winkolekcja.

Paneliści

  • Paweł Demianiuk

    Mistrz Polski Sommelierów 2011, współwłaściciel Kieliszki na Próżnej oraz Kieliszki na Hożej.

    Twórca najlepszej karty win w Polsce wg ‘Magazyn Wino’ oraz jako pierwszy w warszawie dostał wyróżnienie za kartę win – ‘Award of Excellence’ od magazynu ‘Wine Spectator’.

  • Piotr Petryka

    Warszawski restaurator. Prowadzi ze swoją żoną Agnieszką Kręglicką i Marcinem Kręglickim restauracje: Opasły Tom, Chianti, El Popo, Meltemi, Santorini, Fortecę, Arkady Kubickiego. Współtwórca i organizator Festiwalu Wina Polskiego BIAŁE CZERWONE.

    Entuzjasta win nieoczywistych. Czasem pije czerwone do ryby

14:50 – 15:10 Przerwa kawowa

Część Czwarta 15:10 - 16:10

  • Maciej Otrębski

    Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy”, gdzie zajmuje się współpracą z przedsiębiorcami oraz doradztwem strategicznym w zakresie umiejętnego wykorzystania rosnącej popularności produktów roślinnych w branży spożywczej. Organizator TEDxKraków, współpracuje także z agencją strategiczną Change Pilots. Wcześniej zaangażowany w Eataway, największą platformę meal-sharingową w centralnej części Europy. Absolwent ekonomii na UEK.

  •  

    Magdalena Derda

    Koordynatorka współpracy z restauracjami w kampanii biznesowo-społecznej „RoślinnieJemy”. Doradza lokalom w całej Polsce jak skutecznie reagować na roślinne trendy w branży gastronomicznej i odpowiadać na potrzeby konsumentów. Entuzjastka efektywnego altruizmu

Czy Polacy pokochają roślinne alternatywy mięsa? O jednym z kluczowych trendów 2019 roku

Burgery krwawiące sokiem z buraka, nuggetsy z białka pszennego, roślinny kebab czy boczek – Polaków zainteresowały alternatywy do schabowego czy piersi z kurczaka. Tradycjonaliści nie dowierzają, dane mówią same za siebie. Chcemy ograniczać spożycie mięsa i zarówno producenci żywności jak i restauratorzy nie mają nam zamiaru tego utrudniać – o jednym z globalnych trendów 2019 w gastronomii opowie Maciej Otrębski, strategic partnerships manager kampanii RoślinnieJemy.

  • Michał Czuma

    Niezależny ekspert prowadzący własną firmę doradczą MC Consulting zajmującą się wspieraniem firm w sytuacjach kryzysowych. Od przeszło 20 lat zajmuje się tematyką oszustw oraz bezpieczeństwa inwestycji. Wcześniej przez 3 lata doradca zarządu, organizator i dyrektor Biura Przeciwdziałania Wyłudzeniom w PKO Leasing SA. W latach 2009-2014 pracował jako I zastępca dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa PKO Banku Polskiego. W 2012 stworzył od podstaw Biuro Antyfraudowe PKO BP, którym później kierował przez 3 lata. Pracował jako ekspert odpowiedzialny za bezpieczeństwo inwestycji i doradca zarządu. Większość swojej drogi zawodowej poświęcił zagadnieniom bezpieczeństwa na styku z biznesem. Był managerem i doradcą w wielu firmach prywatnych i państwowych takich jak Poczta Polska, Bank Pocztowy, Bank Handlowy, PZU, RUCH S.A czy Emax S.A. Jako pełnomocnik Zarządu Hortex S.A odpowiadał za inwestycje na rynkach wschodnich i nadzorował m.in. bezpieczeństwo inwestycji na tamtym terenie w czasie najbardziej gorących wydarzeń politycznych, zachodzących w krajach byłego ZSRR. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i ceniony od wielu lat ekspert ds. fraudów i bezpieczeństwa

Jak możesz stracić wszystko

Branża gastronomiczna i eventowa to ulubione miejsce, w którym właścicieli biznesów kusi się dodatkowymi zyskami, które nie zawsze są legalne. W najbliższych miesiącach wchodzi do polskiego systemu prawnego nowa ustawa „o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych”. Zawarte w niej przepisy oraz sankcje mogą doprowadzić do sytuacji, kiedy wlasciciele firm mogą stracić wszystko i to na postawie tzw. Winy anonimowej. Zapraszam do prelekcji gdzie pokażę:

  • Zagrożenia wynikające z wciągania biznesu do nie do końca legalnych przedsięwzięć
  • Konsekwencje tzw. odpowiedzialności za działania przestępcze podmiotów powiązanych.
  • Skutki wykazania udziału restauratorów i właścicieli firm eventowych w działaniach korupcyjnych i osiąganiu korzyści z przestępstwa. I jak się można przed tym bronić?
  • Bartosz Paczyński

    Właściciel

    Content Hero

    Wykorzystuje Social Media do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 10 lat wspiera firmy w działaniach SEM i jest Certyfikowanym Partner Google AdWords.
    Prowadzi agencję Social Media Content Hero wyspecjalizowaną w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google AdWords. 
    Trener i Szkoleniowiec.

    W jego portfolio znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Tajskie Spa, Huawei, Ladies First, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.

#contenthero – czyli skuteczny marketing gastro biznesu

  • Rafał Pasenik

    Jestem właścicielem H&R System. Od ponad 20 lat pracuję w branży HoReCa – znam jej problemy, potrzeby i możliwości. Pomagam moim Klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży, podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz w budowaniu stałych, zmotywowanych i zaangażowanych w swoją pracę zespołów. Zawsze gram o sukces moich Klientów ponieważ jestem wierny przekonaniu, że najważniejsi są Goście, ponieważ dzięki nim wszyscy mamy pracę i najdroższe w restauracji jest puste krzesło

Jak zamienić potencjalnych Klientów na Gości restauracji/hotelu i zwiększyć sprzedaż

Dowiesz jak budować relację sprzedażową z Klientami

Odkryjesz skuteczne techniki zarządzania Klientami

Otrzymasz kluczowe narzędzia zwiększające działania sprzedażowe

Zarządzanie relacjami z Klientami

Sprzedaż emocji zamiast usług

Działania posprzedażowe

Strategia TOP 100

16:10  Konkursy wizytówkowe i zakończenie konferencji

WARSZTAT 1

90 minut

Rentowna restauracja – analiza kosztów w gastronomii

Masz wrażenie, ze osiągasz coraz większe obroty, ale ciągle nie masz pieniędzy? Z każdej strony bombardują Cię rosnące koszty? Jeśli nie jesteś pewien jak powinny kształtować się liczby w Twojej restauracji zapraszamy na krótkie warsztaty dzięki którym:

– nauczysz się (w praktyce) jak poprawnie obliczać Food cost

– dowiesz się jak kontrolować koszty, aby w porę wykryć nieprawidłowości

– odpowiesz sobie na pytanie: „Dlaczego tak mało zarabiam i co mogę zrobić już dziś, żeby zarabiać więcej?”

Praktyczne warsztaty podczas których nauczysz się prawidłowo kształtować recepturę, a także dowiesz się jak restauracje z mniejszym przychodem generują wyższe zyski

  • Małgorzata Bednarz

    • Trener w firmie MWM Partners
    • Zdobywała doświadczenie jako kierownik w 5* hotelach
    w kraju, i zagranicą,
    • Opracowała i wprowadzała innowacyjne programy naprawcze
    i rozwojowe w restauracjach, mające na celu zwiększenie
    sprzedaży i rentowności firmy.
    • Prowadziła programy rozwojowe dla menedżerów w Krakowie.
    • Otwierała lokale gastronomiczne (restauracje i kawiarnie)
    w Galeriach Handlowych oraz w centrum miasta.
    Wykształcenie:
    • Akademia Górniczo-Hutnicza, Wydział Humanistyczny, magister Socjologii
    • Noble Manhattan Coaching, Certyfikowany coach II C&M
    • Kurs manager gastronomii
    • Szkolenie Zielona firma
    • Szkolenie „Warsztat skutecznego managera”
    • Szkolenie „Zarządzanie zmianą i optymalizacja procesów zarządczych”
    • Szkolenie „Kierowanie zespołem”
    • Wieloetapowy kurs „Psychologia”
    • Szkolenie „Negocjacje handlowe”
    • Szkolenie „Praktyczne zarządzanie personelem”
    • Szkolenie „Wykorzystanie nowoczesnych technologii w gastronomii i hotelu
    Doświadczenie w szkoleniach i doradztwie
    • Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
    negocjacji, rozwiązywania problemów i konfliktów, budowania zespołu, komunikacji, motywacji
    oraz cyklu efektywności pracowniczej
    • Doradza w zakresie rentowności biznesu w branży gastronomicznej.
    • Prowadzi audyty w restauracjach.

WARSZTAT 2

90 minut

Asertywność menedżera – jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami pracowników

  1. Asertywne określanie szefowskich granic
  2. Jednominutowa rozmowa motywująca do zmiany zachowania pracownika
  • Obrona decyzji – „zdarta płyta”
  • Parafraza
  • Informacja zwrotna
  1. Pułapki podczas rozmowy: Rodzic-Dziecko-Dorosły
  2. Podsumowanie. Wnioski
  • Rafał Pasenik

    Nazywam się Rafał Pasenik i jestem właścicielem H&R System. Od ponad 25 lat pracuję w branży HoReCa – znam jej problemy, potrzeby i możliwości. Pomagam moim Klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży, podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz w budowaniu stałych, zmotywowanych i zaangażowanych w swoją pracę zespołów. Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium. Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych. Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji!

WARSZTAT 3

90 minut

Pokonywanie barier w rozwoju przedsiębiorstwa. Przykłady rozwiązań

Chcesz rozwijać swoją firmę i zastanawiasz się jak to zrobić?
Czy wiesz, jakie hamulce i bariery występują w Twojej firmie, a jakie działania pozwolą uwolnić energię i znaleźć stymulację do dalszego rozwoju i  wzrostu efektywności?

Na te i inne pytania odpowiadamy na szkoleniu 

Dowiesz się jakiego rodzaju bariery w obszarach zarządczych ,  operacyjnych ,  komunikacyjnych, kompetencyjnych, produktowych i  marketingowych mogą ograniczać Twoja firmę i jakie są możliwe ścieżki do znajdowania rozwiązań

Pokażemy/ omówimy casusy z praktyki firm, w których wdrażaliśmy rozwiązania,  przekażemy jak w codziennej praktyce stosować nabyte umiejętności.

  • Anna Lurje

    Maciej Komorowski

    Szkolenie prowadzą Maciej Komorowski i Anna Lurje – założyciele i zarządzający firmą doradczą Managers Group MA , która od wielu lat, na co dzień uczestniczy i wspiera  operacyjne działania przedsiębiorstw ( współpracuje z firmami z branży piekarsko – ciastkarskiej, cukierniczej),wnosząc do ich działalności kreatywne rozwiązania, w praktyce wdrażając często autorskie rozwiązania 
    Przykłady firm z którymi współpracowaliśmy, współpracujemy  lub które korzystały ze szkoleń:

    Piekarnia – Cukiernia Kłos, KWS Żabczyńscy , Europiek, Skalski Grzegorz Skalski, Piekarnia Raszczyk,  Kiedrowscy SA , Cukiernia P.Chojecki, Cukiernia Sowa, Piekarnia- Cukiernia Pellowski,  Piekarnia Krawczyk, Piekarnia pod Telegrafem, SPC Warszawa, Piekarnia Oskroba, Piekarnia Inter Europol,  Piekarnia Sarzyński Barbara Sarzyńska,  Hotel Stamary Hotel Skalny Wojas Trade

WARSZTAT 4

90 minut

Jak prawidłowo tworzyć kartę win w restauracji: ”Karta która chodzi”

Praktyczne spotkanie poświęcone tworzeniu karty wina w zależności od charakteru miejsca, wielkości karty i wagi wina wśród innych alkoholi. 

Stworzymy przykładowe karty z różnymi stylami win, grupami cenowymi, podziałem na program kieliszkowy i inne podejścia. 

Odpowiemy na najważniejsze pytania – jak ustalać marże, liczbę win, przekrój krajów i smaków. Pokażemy jak nie tracić na winach na kieliszki, podwyższyć rotację i szkolić zespół kelnerski z przygotowanej karty.

  • Szymon Milonas

    Certyfikowany nauczyciel WSET i importer wina

    Przez 15 lat trener umiejętności społecznych i konsultant ds. zarządzania ludźmi w największych polskich i światowych firmach doradczych , wykładowca na wyższych uczelniach.

    Absolwent kursów – Court of Master Sommeliers Intro, Society of Wine Educators, French Wine School, nauczyciel w ramach kursów egzaminacyjnych Wine&Spirit Educational Trust, absolwent WSET 3, w trakcie WSET Diploma (4)

    Członek Zarządu Stowarzyszenia Sommelierów Polskich